Реконструкція тунелю Облонсько-Теремківської лінії метро в Києві була необхідною через його критичний технічний стан. Споруда, побудована у 2008-2010 роках у складних гідрогеологічних умовах, почала тріскатися та пропускати значну кількість води та піску, що загрожувало її стійкості.
Реконструкція тунелю Київського метрополітену була пов’язана з низкою серйозних проблем. Конструкція боролася з небезпечними тріщинами, через які проникали вода та пісок, що загрожувало стійкості всього об’єкта. Ситуацію ускладнювали складні гідрогеологічні умови. Також важливо було забезпечити ефективну електричну ізоляцію рейок, щоб усунути блукаючі струми та пов’язану з ними корозію елементів інфраструктури. Захист конструкції тунелю вимагав значного зниження вібрацій, спричинених рухом поїздів. Усі ці фактори свідчать про необхідність перевіреного та надійного технічного рішення.
Інвестиція передбачала використання TINES® EBS LR 125-140 R50-LS, тобто еластомерних рейкових опор TINES® Polyrail. Це перевірене в роботі рішення забезпечило ефективну електроізоляцію рейок, захищаючи від шкідливого впливу блукаючих струмів. Рішення, яке має вирішальне значення для зниження вібрації, не тільки покращило комфорт подорожі, але й усунуло вібрацію, яка була небезпечною для конструкції тунелю. Він довговічний і простий в обслуговуванні, що значно знижує експлуатаційні витрати.
Завдяки використанню дизайнерського рішення TINES вдалося відновити повну функціональність тунелю та гарантувати тривалий термін служби поверхні. Найважливішими ефектами модернізації є:
- Підвищена безпека користування метро для пасажирів та працівників.
- Краща електроізоляція, що виключає ризик корозії.
- Зменшення шуму та вібрації.
- Оптимізація витрат на обслуговування інфраструктури завдяки міцним і стійким матеріалам.
Проведений ремонт свідчить про те, наскільки важливо використовувати сучасні технології в модернізації транспортної інфраструктури. Київський метрополітен знову довірився TINES, створивши довговічне та надійне рішення .